diumenge, 3 de gener del 2010

Wiki

En l'última sessió de classe varem aprendre què són i per què serveixen les Wiki. La veritat és que no havia parat a pensar mai quina utilitat podien tenir aquest tipus de tecnologia i em va sorprendre molt descobrir que era útil per el treball en grup i molt senzill de fer servir. Cal dir que tot i que ja coneixiem el seu funcionament sense saber-ho a travé de la Wikipèdia, em va sorpendre molt veure que realment no és tant complicat compartir els teus coneixements i la teva informació a Internet.
L'exercici que s'ens proposava en aquesta ocasió era crear una wiki amb un o dos companys més de classe per tal d'aprendren el seu funcionament i utilitats. En el meu cas vaig formar un grup amb les meves apreciades companyes la Marta Gómez i l'Anna Valentí. Amb elles varem crear la wiki amb el nom de cireresconfitades.
Durant tot aquest nadal i part de la última classe, ens hem dedicat a donar-l'hi color i omplir els diferents espais que la composen. Així doncs us convido a visitar-la.

1 comentari:

  1. Noietaaa!! Ens ha quedat més xula la nostra wikiii!!! =) Visca les cireres confitadessss!!!

    ResponElimina